آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

آریامهر و اهورا

بی خواب شدم

1392/9/28 10:04
نویسنده : مامان سمیرا
256 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته است که نصفه شب ساعت 3 ب بعد بیدار میشم دیگه خوابم نمیبره تا 5.اصلا خیلی وضعیت بدیه ،صبح که از خواب بیدار میشم سرم شدیدا درد میکنه و چشمام سنگین میشن. وقتی که آریامهرو باردار بودم از 8 ماهگی بیخواب شدم. نمیدونم الان که 23 هفته بیشتر از بارداریم نمیگذره چرا اینقدر زود بی خوابی هام شروع شده؟

یکشنبه وقت ملاقات با دکترمو دارم، میرم واسه چکاپ.حتما بهش میگم از الان بیخوابی به سرم زده


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق مامان آرشاش
30 آذر 92 11:02
وای مامانیییی باز باردارییییییییییییییییییییییییی تبریک عزیزم
مامان سمیرا
پاسخ
بلللللللللللله . بازم دارم مامان میشم عزیزم. ممنونم
میترا
30 آذر 92 16:21
شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیاناهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق ودوستی طولانی ترین شب سال را منور کند.. یلدا مبارک
شقایق مامان آرشا
30 آذر 92 16:55
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز