آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آریامهر و اهورا

چله

1392/10/1 12:45
نویسنده : مامان سمیرا
266 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب آخرین شب پاییز و طولانی ترین شب سال بود و همزمان بود با ورود آریامهر به 21ماهگی . از صبح رفته بودیم خونه ی مامانم و قرار بود که واسه شب چله بریم خونه ی جاریم.

عصر شیرینی درست کردم و ساعت 7 رفتیم خونه شون و بقیه وسایل و آماده کردیم

 

شیرینی ها رو به شکل هندونه درست کردم. خیلی زمان برد ولی واقعا خوشمزه شده بود با وجود اینکه اولین بارم بود که درستشون میکردم.

مثل همیشه شازده پسرم اجازه ی عکس کشیدن ازخودش رو نداد و گفت :نه.

خیلی خیلی بهمون خوش گذشت. برادرشوهرم برامون آهنگ خوند و ما با دست زدن همراهیش کردیمتشویق و بعد منچ بازی کردیم و ماروپله و من برنده شدم هوراااا مامانی زرنگمژه.

سال بعد شب یلدا اهورا جونم پیشمونه.انشااللهقلب.

یلدا یعنی یادمان باشد که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن بگیریم.

امروزم وقت چکاپ دارم و قراره با شوهری و پسر بزرگم(همش 21 ماهشه خخخخخقهقهه) بریم دکتر و بعدش سونوگرافی.

 

خیلی دوستون دارم پسرای عزیزتر از جانم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی امیرحسین
1 دی 92 17:57
ببخشید عزیزم یادم رفت.خصوصی
مامان شایان
2 دی 92 0:57
شب یلداتون مبارک.همیشه خوش باشید
مامان نادیا و نلیا
3 دی 92 18:10
شب چله تون مبارکا باشه....
میترا
4 دی 92 18:33
پس مراسم خوبی بود دست مامانی درد نکند برای شیرینی