آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

آریامهر و اهورا

رفتیم سونو

1392/10/1 21:25
نویسنده : مامان سمیرا
280 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت 3ونیم وقت دکتر داشتم و با همسری و اریامهری رفتیم مطب دکتر.دکتر ساعت 4 اومد مطب و من نفر اول رفتم داخل اتاق معاینه، دکتر همه چی رو کنترل کرد و خوب بود و برام سونوی رنگی نوشت تا ببینیم فسقلی در چ حال و وضعیتیه؟

واسه ساعت 5 از سونوگرافی وقت گرفته بودم و ساعت 4ونیم رفتیم اونجا تا شاید زودتر نوبتمون بشه ولی نه از این خبرا نبود و تا ساعت 5ونیم نشستیم تا نوبتمون شد. خونوادگی رفتیم اتاق سونو و دراز کشیدم روی تخت و دکتر سونو رو شروع کرد و آریامهر وباباییش هم داشتن به مانیتور نگاه میکردن و دکتر هم همه چی رو توضیح داد و گفت که وضعیتش خیلی خوبه و وزنش 610گرم و بریچ. و وضعیت جفت و بند نافش هم نرماله و دیگه لازم نیست دیگه برم واسه سونو .خدارو شکر.

دوباره رفتیم مطب خانم دکتر و سونو رو بهش نشون دادم و گفت که سالمه سالمه و 27 فروردین دنیا میاد . بعد ویتامینهای لازم رو برام نوشت و رفتیم داروخونه و ویتامینها رو تهیه کردیم و راهی خونمون شدیم.

ساعت 7 رسیدیم خونه و همگی خسته شده بودیم . قبلا تنهایی میرفتم واسه چکاپ و دکتر بخاطر حفظ سلامتی آریامهرم ولی ایندفعه بابایی گفت کهمنم میام تا اهورا رو ببینم چ شکلیه؟ و کلی ذوق کرد از دیدن این فسقلی .

92/10/1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤خونه نمدی❤
10 دی 92 15:20
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامان دانیال
10 دی 92 15:25
سلام عزیزم خدا بچه های گلت رو برات حفظ کنه منم مثل خودت باردارم و یه پسر 18ماهه دارم التماس دعا عزیزم ایشالا نی نیت سالم به دنیا بیاد به ما هم سر بزن