آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

آریامهر و اهورا

یه روز ...

1392/9/28 9:58
نویسنده : مامان سمیرا
248 بازدید
اشتراک گذاری

بعدازظهر با مامانم میریم خونه ی جاریم، تازه خونه درست کردن ، واسه چشم روشنیشون.

شب هم خونه ی عمه کوچیکه ی من دعوت داریم بصرف شامنیشخند.

الانم داریم میریم خونه ی به قول آریاچشمک ،آنا .

یه کم برف اومده و هوا سرده ولی سردتر از دوشنبه و سه شنبه نیست.

دوستتون دارم پسرای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی امیرحسین
1 دی 92 10:41
سلام عزیزم.تبریک میگم فرشته کوچولوی جدیدت رو.ایشالا این دوران رو به خوبی طی کنی و یع داداش سالم و خوشگل برای آریامهر عزیزم بیاری.بابت لینک شرمندم.من چند وقت یبار لینکامو پاکسازی میکنم.اونایی که به هم سر نمیزنیم رو پاک میکنم.شمام خیلی وقت بود آپ نمیکردی.فکر کرذم بیخیال وبلاگ شدی اینقدر پسملیت شیطونی میکنه.آخه از این دوستان زیاد تو لینکام داشتم.چشم دوباره شما در لیست دوستان عزیزم قرار میدم با شرمندگی.بازم ببخشید
مامی امیرحسین
1 دی 92 10:43
راستی الان دیدم سنتو تو معرفی وبلاگ.ماشالا چقدر جوونی.خوش بحالت خیلی از زندگی جلو هستی.میدونی که من ارومیه رو خیلی دوست دارم؟شش سال دوران دانشجویی اونجا زندگی کردم
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم. البته من الان ارومیه نیستم. 4سال اونجا زندگی کردم. منم خیلی ارومیه رو دوست دارم ،مخصوصا واسه زندگی....