آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آریامهر و اهورا

الهی که من فدای قد و بالات

1391/10/5 15:15
نویسنده : مامان سمیرا
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاه پسرم، سلام تاج سرم ماچ

قربونت برم عزیزم ، امروز باهم رفتیم بهداشت برای کنترل،

قد=٧٦ سانتیمتر

وزن 300/9

دور سر =5/45

ماشالله قدت از صدک 85 هم رد شدهقهقهه

ای جانم پسر قد بلند مامان . خدا رو شکر همه چیز مرتب و عالی بود و منم خیلی دوست دارم .

نزدیک مرکز بهداشت یه مغازه هست که همه چی داره ، رفتیم اونجا و برات چندتا ماشین کوچولوی قدرتی گرفتم . از وقتی که اومدیم همش داری باهاشون بازی میکنی و کلی کیف میکنی و داد میزنی.

من برم براش اسپند دود کنم ، همگی بگین ماشالله آریامهر قد بلندم چشم نخوره ایشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی طاها
5 دی 91 15:58
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان سبحان جون
7 دی 91 0:56
ماشالا عزیزخاله هزارماشالا
شیما جون
8 دی 91 14:52
سلام عزیزم اتیلا جونم مریض بود خودمم امتحان داشتم واسه اون نبودم یه چند وقتی عزیزم برو ادامه ی مطلب روزهای مادرانه ی 3
بابای ارشیا
9 دی 91 19:23
سلام ما از آریامهر جون ن ن ن ن عکس بیشتر میخوایم . میخوایم لحظه لحظه بزرگ شدنش رو ببینیم آخه
شیما
10 دی 91 0:31
ماشاال... ماشاال... ماشاال... چشم نخوره آریا مهرمون ایشاال...
بابای ارشیا
10 دی 91 21:33
عکس عکس عکس جدید میخوایم از این شیرمرد


چشم چشم چشم