آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آریامهر و اهورا

باهوش پسر من

1391/10/4 9:09
نویسنده : مامان سمیرا
966 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر خوشکل مامانniniweblog.com

 

بزرگترین عیدی منniniweblog.com، پسر نوروزی و شیرین عسلکم ، خیلی دوست دارم در واقع عاشقتم .

من مامانتم ولی گاهی وقتا niniweblog.comمیشم تا تو رو بخندونم، کودک میشم تا بتونم درکت کنم و باهات بازی کنم . من هر کاری میکنم چون دوست دارم آریامهرم.

بهت میگم آریامهر دست دستی کن ، دست میزنی برای مامانniniweblog.com.

 

آریامهر داللی کن واسه مامانی ، سرتو برام میچرخونیniniweblog.com.

به محض اینکه موبایل یا تلفن رو میبینی بلند داد میزنی و کشیده میگی :

اَ اَ اَ.................. و اگه بهت ندیم جیغ میکشی . وقتی با مامانم حرف میزنم گوشی رو ازم میگیری و برای مامان جونی میخندی و حرف میزنیniniweblog.com.

بهت میگم آریامهر بای بای کن: دستاتو بالا میبری و تکون میدیبای بای

عاشششششششششششششقتم جینگل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 11:36
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
الهام مامان آوینا
4 دی 91 13:50
اریا مهر جون به جمع نی نی های 91 ای خوش اومدی. ببخشید یکم دیر ثبت کردم میتونی وبلاگ نی نی های 91 ای را لینک کنی و هر از گاهی بهش سر بزنی و از دوستای جدیدت مطلع بشی ادرس نی نی 91 ای = http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/
مامان سبحان جون
4 دی 91 23:58
خاله قربونش بشه سبحان منم همش تو خونه اااااااااااااا میکنه خدا ایشالا وروجک هامون برام حفظ کنه


فدای هر جفتشون بشم الهی
مامان سبحان جون
5 دی 91 10:08
نه عزیزم خبری نیست به قول مامانم میگه این وروجک ها راه می افتن ولی هنوز دندون ندارن