آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آریامهر و اهورا

الهی که من بمیرم

1391/10/10 23:23
نویسنده : مامان سمیرا
265 بازدید
اشتراک گذاری

آریامهرم سلام

پسر خوشکل مامان امشب بابایی زود از دانشگاه اومد، ساعت 9:30 شام خوردیم و بابایی تلویزیون نگاه میکرد (البته قبلش کلی باهات بازی کرد) منم کمرم درد میکرد جلوی بخاری دراز کشیده بودم که شما دستتو گرفتی به مبل و بلند شدی و میخندیدی و با من حرف میزدی که هییییییییی واییییییییی چشمت روز بد نبینه تعادلتو از دست دادی و افتادی و دهنت خورد به جلو مبلیniniweblog.com. الهی که من بمیرمniniweblog.com

و گریه ات و نبینمniniweblog.com

بابایی زود بغلت کرد و نازت کرد یهویی پیراهن خودتو بابایی خونی شد و منم جیغ کشیدم و گریه کردم و تو رو بغلم گرفتم و ارومت کردمniniweblog.com،

niniweblog.com

بعدشم دهان و لباتو لثه هاتو نگاه کردم هیچیشون نبود نمیدونم خون از کجا اومده بودniniweblog.com.

خدارو صد هزار مرتبه شکرت که جاییت آسیب ندید. فردا حتما صدقه میدم.

منو ببخش پسر صبورم که غفلت کردم و مواظبت نبودم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سبحان جون
11 دی 91 0:11
الهی خاله فدات بشه اریامهرجون خدابدنده ایشالا عزیز خاله سبحانم همش تعادلش از دست میده می افته ایشالا خدا محافظ این کوچولوهای شیرین باشه
بابای ارشیا
11 دی 91 15:26
الحمدلله که به خیر گذشته شکر خدا . ولی مامان تنبل آریامهر اون دعاهایی رو که گفتم برای این ناز پسر بگیر انشالله که بلا از خونه تون بدور باشه
شيما و آتيلا جونش
12 دی 91 0:38
مامان جوني نارحت نشيا پسرت با هر بار زمين خوردنش بزرگ و بزرگتر ميشه و ياد ميگيره كه تو اين دنياي پر پيچ و خم و چطور با خطر مقابله كنه و كمر خم نكنه و با هر بار افتادنش پاها شو محكم تر و مصمم تر بكوبه ميبوسمتون
بابای ارشیا
12 دی 91 0:58
ای بابا ما که حسرت به دل موندیم عکسای جدید آریا مهرمون رو ببینیم


ببخشید به خدا ازش عکس جدید نگرفتم.
سهیلا مامان اریامهر
12 دی 91 23:44
سلام عزیزم تصادفی وبتون و عکسای ناز پسرتون رو دیدم اسم پسر منم اریامهر هست اگه دوست داری بهم سر بزن
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 23:24
خدا را شکر چیزی نبوده.خوشحال میشم منو لینک کنیدوموافقتتون را برام نظر بذارید.


لینکت کردم خانمی . مرسی که سر زدی