آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

آریامهر و اهورا

هوای خوب و رهایی از خانه نشینی

1392/10/29 20:20
نویسنده : مامان سمیرا
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم. 

جمعه27 دی، هوا خیلی خوب بود و بعد از صبحونه بابایی آریامهرم گفت که آماده شید بریم پیاده روی و یه کم هوا بخوریم. ماهم که حرف گوش کنچشمک،آماده شدیم و رفتیم کنار رودخانه ی شهرمون.(یخ همه جا آب شده بود و رودخانه جریان داشت)

رودخونه

آریامهر عزیزم خواست از هوای آزاد لذت ببره و پالتوش رو از تنش در آورد و شال و کلاهشم داد به من و کلی کیف کرد. بهش گفتم آریا میخوام ازت عکس بگیرم بهم نگاه کن،اصلا یه جوری ژست گرفت که میخواستم درسته قورتش بدم شیرین پسر گلم .

فدات بشم

عاشق اینم که دستشو میذاره توی جیبش.ماچ

عشقمی

بعد از کلی پیاده روی و لذت بردن از هوای آزاد ، گل پسرکم رو بردیم تاب بازی و کلی با هم شعر تاب تاب تاب بازی رو خوندیم 

عاشق ناز کردنتم عزیزم

فدای نگاه کردنت بشم مامام جونم

و این هم یه روز خوب دیگه با گل پسرم و شوهری.

 

سلام عزیزم

راستی: شنبه 21 دی رفتم آزمایشگاه و ازمایشات سری دوم بارداری رو انجام دادم، یک خون گیری 8 صبح ناشتا و سپس خوردن شربتی بدمزه و هر نیم ساعت یه بار خون گیری تا 5 دفعه و ساعت 11 نجات پیدا کردم و رفتم خونه ی آنا (آریا رو گذاشته بودم پیش مامانم).بخاطر خون گیری های مجدد تا شب سرگیجه و سردرد داشتم .

و جواب آزمایش رو روز دوشنبه23 دی، گرفتم و هیچ مشکلی نبود خداروشکر.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

اسپاترا
29 دی 92 22:14
به به چه هوایی، چه عکسهای ،چه گل پسری همیشه به گشت باشید و در کنار هم خوش بگذرونیند
مامان سمیرا
پاسخ
بله واقعا هوا عالی بود . ممنونم عزیزم
مهر
30 دی 92 9:03
سلام فردا در کلکسیون منتظر خبرهای خوش باشید . جا نمونی
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
1 بهمن 92 16:13
چه عکسایه نازی چه آریامهر خوشگلی عزیزم خوشحالم که آزمایشات هیچ مشکلی نداشته و امیدوارم اهورا جون صحیح و سالم بدنیا بیاد
مامان سمیرا
پاسخ
فدات شم مینا جون چشمات خوشکل میبینن. نظر لطفته عزیزم.ایشالله که شما هم بزودی نی نی دار بشی خانمی
مامی پوریا
2 بهمن 92 11:17
خدارو شکر که نتایج آزمایشات خوب بوده عزیزم... واسه دیدن اهورا جون لحظه شماری میکنم
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. پوریا جونو ببوس
میترا
2 بهمن 92 17:13
چقدر پسرمان خوش تیپ شده مثل دومادها دست در جیب میکند ای جانم
سمانه(خاله ی فریما)
2 بهمن 92 23:28
ماشالا چه گل پسریعزیزم منم شما را لینک کردم
مامان پرهام
4 بهمن 92 7:01
سرما نخوری عزیییز دلم
میترا
7 بهمن 92 16:24
عشق یک واژه ی زلال است ، تو باید باشی قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت... زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی...
مامان نادیا و نلیا
8 بهمن 92 10:04
خوشبحالتون چه منظره قشنگی.....بوووووووووووس واسه آریا مهر نازنینم
مامان نادیا و نلیا
8 بهمن 92 10:23
خصوصی داری گلم
مامی امیرحسین
8 بهمن 92 10:54
يعني رفتين شهرچاي؟واي چقدر دلم اونجا رو خواست...ما هم نامزدي مون همش اونجا پلاس بوديم.خيلي فضاشو دوست داشتم.هميشه به شادي ايشالا
مامی پوریا
11 بهمن 92 16:58
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ آپم ...بهم سربزنین
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
12 بهمن 92 15:11
عزیزمی گل ناز
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 92 10:44
واقعا منم می خوام قورتش بدم خدا را شکر که ج آزمایش خوب بود
اسپاترا
18 بهمن 92 9:30
خانمی آپ کردم سراغمون بیا
مامان کوثری
18 بهمن 92 16:07
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
میترا
23 بهمن 92 19:28
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
مامان جون محمدامین
25 بهمن 92 2:21
سلام خانومی,خدا هر دوشونو برات حفظ کنه.ما هم اهل ارومیه هستیم .خوشحالیم یه همشهری داریم.ما اسم گل پسرها رو گذاشتیم کنار اسم دوستای محمدامین.ممنون میشیم به ما افتخار بدین .