آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 24 روز سن داره

آریامهر و اهورا

چند کلمه ی خودمونی

1392/9/21 8:10
نویسنده : مامان سمیرا
225 بازدید
اشتراک گذاری

آریامهر گلم سلام قربونت بشم.

این مطلب رو فقط برای تو نوشتم عزیزتر از جانم.

دیشب با بابایی جونت داشتیم حرف میزدیم در مورد اینکه اخلاق و رفتار اهورا تا چ حد شبیه شما میشه و مثل تو پسر خوب و حرف گوش کنی میشه یا نه و از این حرف ها و نگرانی های پدر و مادرانه.

قیافه هاتونو که مطمئنم شبیه هم نیست چون از اولین سونویی ک از اهورا گرفتم و چون فاصله اش با اولین سونویی ک از شما گل پسر گرفتم بیشتر از دو سال نیست و بخوبی یادم میاد ،اصلا استخوان بندی و ستون فقرات و ایناش شبیه تو نبود. یه چیزی تو دلم میگه اهورا از تو تپل تره و شایدم یه کم قدش کوتاهتر باشه.

اخلاقاتونم فکر نمیکنم مثل هم باشید،زمانی ک شما رو باردار بودم خونمون ارومیه بود و اکثر وقتا خودم بودم و خودت و گاهی هم که میرفتم مدرسه و خلاصه همش ب فکر تو بودم و درسهام و فکرم مشغول چیز دیگه ای نبودش و فضای خونه هم خیلی آروم بود بخاطر همین شما اینجوری آرومی. الان خونمون که اینجاست همش فکرم مشغول میشه،مشغولیت مهم و دوست داشتنی و اینکه الان من مامان تو هستم و توی خونه کار دیگه ای جز خانه داری و مامان بودن ندارم .یه تعداد از اطرافیانم ک نمیدونم چ بدی بهشون کردم و هرچی فکر میکنم هیچی ب ذهنم نمیرسه جز خوبیعصبانی، یه کم ناراحتم کردن و اعصابم رو بهم ریختن که چون بابایی گلت همیشه هوامو داره و دوست نداره ک من ناراحت بشم مخصوصا الان که باردارم ، اصلا نذاشت خودمو اذیت کنم و ناراحت بشم. یه کم میترسم که عصبانی شدن من روی اهورا تاثیر بذاره مخصوصا که اونموقع داشت اعضای بدنش شکل میگرفت. بهرحال امیدوارم روش تاثیر نداشته باشه الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)