آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آریامهر و اهورا

بازم برف اومد و برف بازیه آریامهر

1392/9/21 23:40
نویسنده : مامان سمیرا
391 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوباره برف اومد. صبح رفتم خونه ی بابام و قرار بود که عمه ام و بچه هاشم بیان اونجا. 

نهارمونو که خوردیم برف شروع شد و خیلی هم تند میبارید. قرار شد بچه ها برن بیرون برف بازی و منم آریا رو آماده کردم فرستادم باهاشون بره خوش گذرونی.

بچه ها باهم آدم برفی درست کرده بودندو کلی برف بازی کرده بودند.

از راست به چپ:آریای شیطونم، داداش گلم ،و اشکان و نازی عزیز(بچه های عمه ام)

اینم آدم برفی که کامیار درست کرده بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بافتنی یکی یدونه
22 آذر 92 10:39
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
میترا
23 آذر 92 18:24
چه ادم برفی باحالی
مامان سمیرا
پاسخ
از شاهکارهای دایی و خواهرزاده است هههههههههههه
میترا
25 آذر 92 19:40
از مترسکی پرسیدم : آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشدی؟ پاسخ داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است ، پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم . اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی ! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم . گفت : تو اشتباه می‌‌ کنی ! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!!
شقایق مامان آرشاش
30 آذر 92 11:06
قربون برف بازیت
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جونی