آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آریامهر و اهورا

پسرک بدغذای من

1391/7/24 11:11
نویسنده : مامان سمیرا
264 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یه چند وقتیه که خیلی بد غذا شدی،هرچی برات درست میکنم فقط یه قاشق میخوری

گاهی وقتا بیشتر از یک ساعت میشینم تا غذاتو بخوری . با انواع بازی و اسباببازی سرگرمت میکنم تا یه قاشق بخوری.

عزیز دل مامانی غذا بخور تا یه کم تپلی شی ،آخه اگه لاغر باشی مامانم دعوام میکنه خوب،میگه چرا به این بچه نمیرسی که تپل شه؟ ها چرا نمیخوری؟ منم مامان تو هستم و تو رو دعوا میکنم هاعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مطلع عشق
24 مهر 91 13:38
سلام بانو امیدوارم که خودتون وپسرتون هر دو خوب باشید ممنونم که سر زدید، انشاءالله که زیارت قسمت شما هم بشه عزیزجان خدا پسرتونو براتون حفظ کنه.................
ستاره زمینی
24 مهر 91 21:33
عزیزم حساس نباش . مهم اینه که وزن بگیره تپل نشد مهم نیست .سلامت باشه.بهترین هدیه است.
مامان سبحان جون
25 مهر 91 12:50
سلام خاله جونی ممنون اومدی پیشمون اره مامانی تبادل لینک خوفه موافقم
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
19 آبان 91 11:11
خانومی از دست بد غذایی دخترم من دارم کچل میشم از بس حرص خوردم