آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آریامهر و اهورا

کشتی

1391/7/24 10:58
نویسنده : مامان سمیرا
293 بازدید
اشتراک گذاری

امشب کلی با بابایی کشتی گرفتی

منم کلی بهتون خندیدم و تشویقت کردم

آخرشم وقتی بابایی رو شکست دادی من اینجوری شدم و گفتم آفرین قهرمان کوچولوی من.

بابایی شبیه اینا شده بود

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عصر هم کلی با دایی جونی حرف زدی . فدای هردوتون بشم من.

دایی جوون بهت میگفت که از طرف مهد قراره برن بادبادک بازی بالای کوه برده رش و کلی ذوق داشت . توهم مثل اینکه میدونستی دایی جوونی هیجان داره جیغ میزدی.

ای یادش بخیر پارسال موقع جشن بادبادکها توی دلم بودی .

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

یه چند روزی هم هست که سرتو میچرخونی وبالا پایینش میکنی ،انقدر شیرین میشی که نگو.منم امشب داشتم اداتو در میاوردم تو هم نگام میکردی و مثل من سرتو تکون میدادی.بابایی یه عالمه قربون صدقه ات رفته و نازت و کشیده،منم هی بوست میکردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی امیرحسین
24 مهر 91 0:41
ماشالله چه پسر قویی خیلی ناز و بامزست... منم شنیدم همسرم به پسرمون میگه بیا باهم کشتی بگیریم! ظاهرا بین همه باباها رایجه! راستی یادم رفت بگم خوش اومدی به نی نی وبلاگ. از الانم بهت بگم اگه وبلاگ نویس شدی از کار و زندگی میفتی!
ستاره زمینی
24 مهر 91 8:06
سلام به پسر کشتی گیر ما. افرین و ماشالا خیلی شیرینی و نمکی هستس خدا حفظت کنه . خوشحال شدیم از حضورتون.
بهــــــــــار
24 مهر 91 10:35
ای جانم حس مادری خیلی حس خوبیه دلم می خواد
مرضیه مامان امیرحسین
24 مهر 91 11:51
چه8 جیگریه پسرت خدا حفظش کنههههههههههه
pooya
24 مهر 91 12:21
داش آریا افتتاح وبلاگت رو بهت تبریک میگم اینم بدون که بوکان تفریح به شدت وبلاگت رو حمایت میکنه. در ضمن وبلاگت با نهایت افتخار در بوکان تفریح لینک شد. مخلصتیم،بوکان تفریح