آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آریامهر و اهورا

اولین روز عید و تولد نازپسر من

1392/1/17 17:01
نویسنده : مامان سمیرا
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستایی که بهم لطف داشتن و این مدت که نبودم حالمونو میپرسیدن و همه ی عزیزانی که برام کامنت گذاشتن دستشون درد نکنه .

بیست و هشتم اسفند رفتیم بوکان و فرداش کارتهای دعوت تولد و جشن دندونی و جشن قدم آریامهر و بردیم دادیم دست مهمونا.

 

گل پسر و بابایی

تولد عزیزم خیلی خوش گذشت . 

آش دندونی رو که مامانم پخته بود و واقعا لذیذ بود. دستش درد نکنه .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:50
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
شقایق مامان آرشا
1 تیر 92 18:44
کجایین دلتنگیم؟
نگار
8 مرداد 92 14:18
سلام منم میخوام اسم گل پسرمو بزارم آریامهر ولی ثبت احوال نمیزاره شما چطوری تونستین اسمشو آریا مهر بزارین ؟ چه شهری هستین؟
محراب و مليكا
9 مرداد 92 11:27
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/