آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آریامهر و اهورا

بشکن بشکنه

1391/12/28 15:12
نویسنده : مامان سمیرا
355 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااای خدا جونم ممنونم بابت این پسرک باهوش.

آریامهر عزیزم خیلی دوست دارم . دیشب سه تایی داشتیم ترانه میخوندیم و آریامهریم دست میزد و من و باباش بشکن میزدیم ، آریامهریم به ما نگاه کرد دید بشکن میزنیم شروع کرد به بشکن زدن .

واااااااااااااااااااااااای خدا جونم . اگه بدونید توی اون لحظه حس میکردم دنیا مال منه . فدای دونه دونه انگشتای ظریفت بشم عشق مامی.

این روزا حسابی درگیر کارای خونه تکونی بودم و کارای تولد خوشگل پسرم. مامی فدات بشه جینگل من ، داری یک ساله میشی. یـــــــــــــــک سال با همه ی استرس و نگرانی بزرگ کردن یه نی نی ناز اونم با وجود یه مامان بی تجربه و کم سن . الان دارم از خوشحالی اشک میریزم. پسرک من یک ساله شده. اونی که وقتی دنیا اومد 4100 گرم وزن و 52 سانتیمتر قد داشت و الان 11 کیلو شده و قدش 79 سانتیمتره. مردی شده واسه خودش، عاشقتم عشقم . میپرستمت آریامهری. الهی که فدای اون گریه های نمکیت بشم که موقع دنیا اومدنت با بغل من آروم شد و اشکهای من........................ از شوق مادر شدن از استرس و .........از درد سزارین . از اونموقع تقریبا یک سال میگذره. از روزی که برای اولین بار فهمیدم چرا مامانم تو هر شرایطی پیشمه، چرا الان اونم داره مثل من گریه میکنه ، چرا همیشه نگرانمه؟ منم مامان شده بودم قربونت برم عزیزکم
ممنونتم که با وجود نازنینت این همه شادی و برکت آوردی به زندگی من و باباییت . دیوونه وار میپرستمتلبخندماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 11:54
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
بابای ارشیا
29 اسفند 91 23:47
بهار است که بر درت می کوبد؛ سورنازن عید را بشنو ؛ که مستانه ملودی عشق می سازد شادمانه خیز و سفره را نظاره کن ؛ حاضران را به تبسمی مهمان دل ؛ و رفتگان را به تولای رحمان آرزو نما ؛ و من نیز لحظه تحویل دعا می کنم ؛ سال نو بر درخت زندگانیت شاخه های نومیدی و دردمندی و فراق و نیاز چنان شکوفه کند که تا نوروز پسین جز عزت و حرمت و صحت و برکت و شادمانی و شیرین کامی و تبسم و مهربانی و عشق میوه ای ندهد. سال 1392 خدمت شما و آریا مهر جون مبارک باد .
مامان زهرا
30 اسفند 91 5:14
برات سالی سراسر همه خوشی و برکت ارزو میکنم
چنگیزبابای ارشیا خان
1 فروردین 92 16:17
آریا مهر ای نوگل شکفته در باغ دنای بی وفا ؛ ای بزرگ مرد فردا و ای زیبا هدیه خداوندی بر دلهای عاشق پدر و مادر تولدت مبارک الهی سال های سال با عزت و سرافرازی و شادمانی در سایه والدین عزیزت زندگی و خوشبختی ات توام باشد . الهی هرگز دلت نبیند رنگ و ماتم رنج و درد و را . تولدت مبارک ای شیر مرد .
مامان سبحان جون
2 فروردین 92 15:18
اریامهر عزیزم تولدت مبرک ایشالا 12000ساله بشی خاله جونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیر سایه ی پدر و مادر مهربانت خاله قربون فندق یک ساله بشه جیگمل طلای خاله من و سبحان جونی خیلی دوست داریم عزیز دلم
مامان سبحان جون
6 فروردین 92 15:45
سلام خانومی پس کی میای و عکس های تولد اریامهرجونم بذاری 6روز گذشت هااااااا
شقایق مامان آرشا
9 فروردین 92 9:50
ایشالا 100 ساله بشه پسملی
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
12 فروردین 92 10:09
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم ( ببخشید با تاخیر شد مسافرت بودم)