آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آریامهر و اهورا

گردش گردش

1391/12/25 23:05
نویسنده : مامان سمیرا
298 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت 7 صبح اومدیم بیرون از خونه و توی این هوای عالی رفتیم دره قاسملو و کلی گشتیم و خوش گذروندیم و گل پسری هم حسابی ماه بود و اصلا اذیت نکرد . رفتیم سیرو و بابایی یه آتیش عالی درست کرد و جوجه ها رو کباب کرد و ماهم نوش جان کردیم.(مزه اش عالی بود) . واسه نازنین پسرم لباس مناسب پوشوندم و کفشاشو پاش کردم اجازه دادم تنهایی بره و واسه خودش حسابی گشت و از طبیعت لذت برد . کلی گیاه و علف و از رو زمین میکند و به زور به من تعارف میکرد که بخورم هههههههههه . پسر مهربونه منه دیگه ، یه چند وقتیه یاد گرفته هرچی من بهش میدم بخوره ، اونم به من تعارف میکنه که بخورم. پسر خوش اخلاق و مهربونه منه دیگه.

 

 

یه عالمه فوتبال بازی کردیم و آریامهریم حسابی ذوق کرده بود از اینهمه آزادی که بهش داده بودیم.عصر که اومدیم خونه من و آریامهری رفتیم حموم و خوشکل پسرم خوشکلتر شد و از بس خسته بود ساعت 7 لالا کرد و بابایی هم زود رفت بغلش خوابید تا ساعت 11 خوابیدن.منم مجبور شدم تا ساعت یک که اینا بخوابن بیدار بمونم قلب عاشقتم نفسم.همه وجودمی آریامهریماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:55
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری…