آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

آریامهر و اهورا

مادرانه

1391/8/20 21:21
نویسنده : مامان سمیرا
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

الهی من فدات بشم عزیز دلم . آریامهر اگه بدونی چقدر بوی بدنت رو دوست دارم خوشمزه

مخصوصا وقتی سینه خیز میری اینور اونور و خسته میشی و عرق میکنی ، وای دهنم آب افتادخوشمزه ، انقدر خوشبویی که اگه هزار ساعت هم بوت کنم سیر نمیشم . نمیدونم این چه بوییه که از بهترین ادکلنهای دنیا هم بهتره .

پسرک خوشبوی شیطون من خیلی دوست دارم عزیزم . کاش همیشه پسر کوچولوی مامان باقی بمونی و من رو با بوی تنت غرق در شادی و شعف کنی .

عااااااااااااااااااشقتم آریامهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سبحان جون
1 آذر 91 3:46
خانومی هرچی پیام میذاشتم نمیومد بااجازه فکر کنم بع بعی هادارن میان من برم بوس و باییییییییییییییییییییییی اریامهرجون ببوس از طرف من
یاسمین
2 آذر 91 11:19
سلام.ممنون که به وبم اومدی و کامنت گذاشتی. باهاتون موافقم، عطر تن بچه ها از بهترین ادکلنها خوشبوتر آخه عطر تنشون بهشتیه. در مورد عکسا،هیچکدوم باز نمیشه تا ما عکسای قشنگ گل پسرتو ببینیم خانومی موفق باشی.جینگلیتو ببوس
مامان ایلیا
3 آذر 91 2:18
سلام ممنون که به ما سر زدید بازم بیایید از عکسهایی ایلیا خان دیدن کنید
خُب معلومه منم ديگه !
7 آذر 91 16:39
سلام . خوبید شما چه خبرا راستی از مسابقه چه خبر . ما کلی رای دادیم ها
سحر مامان اهورا
11 آذر 91 19:24
کجایی پس؟نگرانت شدم
اسپاترا
24 آذر 92 10:05
به به چه حس مادرانه ای خانمی خصوصی رو چک کن