آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

آریامهر و اهورا

پسرم داره دندون در میاره

1391/8/21 9:51
نویسنده : مامان سمیرا
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری مامان

عزیز دلم بمیرم که انقدر تب داری و اذیت میشی . کاش میشد یه جوری دردت آروم شه و کاری از دستم برمیومد.

سلام عزیزم

فدای مرواریدایی بشم که قراره سر در بیارن عزیزم. منم دارم واسه جشن دندونیت خودمو آماده میکنم که هروقت دندونت سردر آورد برات جشن بگیرم. شاید یه جشن سه نفره شامل من و شما و بابا ، شاید همسایه ها و چندتا از دوستام رو هم دعوت کنم یا شاید بریم بوکان و اونجا برات یه جشن خیلی کوچولو بگیرم.نمیدونم باید ببینم مروارید شما کی میخواد خودشو بهمون نشون بده بعد تصمیم میگیرم که چیکار کنم.

سلام عزیزم

دیروز یه وبلاگی رو پیدا کردم که هر کارتی رو با هر طرح و رنگی که بخوای ، سفارش میدی و اونا برات طراحی میکنن. منم واسه شما یه کارت واسه جشن دندونیت سفارش دادم و امروز صبح با هم رفتیم بانک و هزینه اش رو واریز کردیم .

 

یکی هم واسه دایی جون سفارش دادم برای تولدش .

فدای جفتتون بشم . بوس واسه آریامهر و دایی جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سبحان جون
23 آبان 91 11:11
اخییییییییییی گل پسری هامون میخوان باهم دندون دربیارن ایشالا زود دربیاد این مروارید خوشمل هاشون راستی کارتی که سفارش دادین هزینه اش چه قدر شد
مژده مژده سبحان جونم تو مسابقه اول شد ایشالا دفعه دیگه اریامهرجونم هم اول بشه



4 تومن شد عزیزم
بنر ساز
26 آبان 91 16:35
انواع بنری که برای وبلاگ سفارش بدی فقط5تومن
سحر مامان اهورا
26 آبان 91 20:34
دندونیت به سلامتی کوچول خاله مواظب مروارید ها باش
مهناز
30 آبان 91 12:59
in aksaro k neshon nemide