آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

آریامهر و اهورا

واکسن دو ماهگی

1393/3/18 23:04
نویسنده : مامان سمیرا
318 بازدید
اشتراک گذاری

91/3/18

امروز صبح بابایی اومد دنبالمون و با اهورا جوجه ام رفتیم مرکز بهداشت برای واکسن دو ماهگی اهورایی مامان.

خاله ستاره هم همراهمون اومد. قبل از اینکه بخوایم از خونه بیایم بیرون به اهورا قطره ی استامینوفن دادم تا کمتر درد بکشه و کمتر تب کنه..بابایی توی ماشین منتظرمون بود(طاقت گریه ی گل پسرا رو ندارهدلخور).

اول وزن و قد و دور سر اهورا جونم رو اندازه گرفتن بعد بهش قطره ی فلج اطفال دادن و نوبت واکسن شد. بهم گفتن پای راستش  رو محکم بگیرم ولی دلم نمیومد زیاد فشارش بدم،خلاصه که واکسن اول رو زد و اهورا شروع کرد به گریه وبا هزار بدبختی آرومش کردم(شدت گریه اش هیچ موقع تا این حد نشده بود،دهانش رو بحد خیلی زیادی باز کرد موقع گریه و کناره های لبش زخمی شد و کمی خون اومد که من رو خیلی نگران کردغمناک)بعد نوبت واکسن دوم پای چپ شد دلم طاقت نیاورد دیگه پاهای کوچیکش رو بگیرم،دستم رو گذاشتم توی دستاش و باهاش حرف زدم و یکی از کارمندای مرکز اومد و پاهای نازنینم رو محکم گرفت و اون یکی هم واکسنشو زد.از دفعه ی قبل کمتر گریه کرد ولی بازم اشکای منو درآورد .بعد از مرکز بهداشت رفتیم خونه ی بابام و دختر عموم روژین هم اومد اونجا و تا شب موند.در کل اگه بیقراری و کمی تب داشتن اهورا رو نادیده بگیریم خوش گذشت.

وزن:5850گرم

قد :58 سانتیمتر 

دور سر:38سانتیمتر

اینم گل پسرک من بعد از واکسن

لباساش رو در نیاوردم تا از خواب نپره.

تقریبا دو سه روزی تب داشت و بیقرار بود. منم هر 4 ساعت یکبار بهش قطره ی استامینوفن اطفال دوبرابر وزنش بهش میدادم.

خدا رو شکر که تا دو ماه دیگه واکسن ندارهبغل

پسندها (1)

نظرات (0)