آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

آریامهر و اهورا

آخرین روزهای 92

1392/12/25 1:28
نویسنده : مامان سمیرا
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرای گل من.عزیزای دلم،

این روزها همش یا مهمونی بودیم یا بازار و درحال خرید کردن. کلی لباس و وسایل خوشکل واسه اهورا جونم گرفتیم و لباس و کفش عید برای اریامهر نازم.الهی که من فدای مهربونی و معقولیت آریامهر و شیطنت جوجو اهورام بشم.

امروز صبح رفتم بهداشت برای کنترل،همه چیز نرمال بود ،صدای قلب اهورا جونم رو هم گوش دادن و 140 بود. بعدشم فرستادنم پیش دکتر عمومی تا پرونده رو مطالعه کنه و اگه مشکلی دارم بگم بهش.یه هفته است که سردرد شدید و آبریزش بینی و دندان درد شدید دارم بطوریکه اصلا نمیتونم چیزی بخورم. اینا رو به خانم دکتر گفتم و ایشونم معاینه ام کرد و گفت که سینوس هام عفونت کرده و برام دارو داد و گفت احتمالا دندان دردت هم از همین عفونت باشه. برام برگه ی ارجاع ب دندانپزشکی دادن که نمیرم و تحمل میکنم تا بعد زایمان و میرم پیش دکتر خودم ارومیه.

آریا رو هم وزن کردیم که 13 کیلو بود. 

سلام عزیزم

ساعت 6 عصر رفتم دکتر متخصص خودم (قبلا گفته بود 25م بیا برات تاریخ زایمان بذارم).تاریخ زایمانم شد 16 فروردین 93.الهی شکر.زیاد نمونده اهورا جونم بیاد بغلمون. امروز 35 هفته و 2 روزمونه.

خانم دکتر برام برگه ی معرفی نامه نوشت و گفت که 11 فروردین باز برم پیش خانم دکتر و آخرین سونوگرافیم رو انجام بدم و انشالله 16م بریم برای عمل.

سلام عزیزم

امشب سفره ی هفت سینم رو آماده کردمتشویق. نمیخوام ماهی بخرم.هفت سین93

 

فردا صبح با آریا جونم میرم برای تعویض دفترچه ی بیمه درمانی و بعد هم میریرم خونه ی عمه کوچیکه م. خیلی وقته بهشون قول دادیم و آریا هم دلش براشون تنگ شده.

دیشب خونه ی عمو بزرگم بودیم و عمو حسن و زن عمو و دخترشون باران هم بودند. کلی با هم بازی کردن. باران 4 ماه از آریا کوچیکتره. خیلی شیطونه،عروسکهای دختر عموم رو برمیداشت و آریا هم بزور ازش میگرفت و میگفت :جوجیجه.(یعنی دست نزن مال روژینه،اسم دختر عموم روژین و یه سالی از من بزرگتره). وقتی باران کارای بد یا شیطنت میکرد آریا بهش میگفت :عیبه(زشته)

خلاصه که پسرم بزرگ شده و زیاد نمونده ب دوسالگیش و من عاششششششششششششششقشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا(مامان مهران)
26 اسفند 92 20:57
گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین پیشاپیش عید نوروز بر شما مبارک
مامان سمیرا
پاسخ
عید شما هم مبارک باشه میترا خانم.سال خوبی داشته باشین ایشالله