آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

آریامهر و اهورا

حالمون خوبه

1392/10/20 18:46
نویسنده : مامان سمیرا
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوتا پسرای عزیز خودم و دوستای مهربونم.

دیروز صبح رفتم خانه بهداشت و اریا رو گذاشتم خونه بابام.

خانه بهداشت خیلی شلوغ بود، بعد از اینکه نوبت  من شد طبق معمول یه سوالایی ازم پرسیدن و بعد رفتم روی تخت دراز کشیدم تا صدای قلب اهورامون رو بشنویم. تعداد ضربانات قلب عزیز دلمون 142 بود و هیچ مشکلی نبود خداروشکر. بعد رفتم روی ترازو استرس،82 کیلو شده بودم واااااااایناراحت دیگه دارم چاق میشم ولی اونجا گفتن طبیعیه. خودم میدونم بخاطر این قرصهای مولتی ویتامینه که خیلی اشتهامو باز کرده و همش مجبورم بخورم وگرنه دل درد میگیرم یا ضعف میکنم. بخاطر اینکه اهورا جونم کمبود ویتامین نداشته باشه اینم با جون و دل تحمل میکنم.همه چی خوب و نرمال بود و گفتن باید آزمایشات سری دوم بارداری رو انجام بدم.

از این آزمایش متنفرم. از هشت صبح باید برم آزمایشگاه و ناشتا ازم خون بگیرن . بعد بهم یه لیوان از اون شربت بدمزه و شیرین میدن و میگن هیچی نخور تا یه ساعت و بعد اون یه ساعت دوباره ازم خون میگیرن و باز یه لیوان دیگه از شربت عذاب آور و سپس یک ساعت منتظر شدن و دوباره خون گرفتن.... و این کارو دقیقا یادم نیست چند بار تکرار میکنن ولی خیلی اذیت میشم.(موقعی که آریامهرو باردار بودم تا یک بعداز ظهر آزمایشگاه بودم و دیگه وقتی رسیدم خونه واقعا حالم بد بود و معدم درد میگرفت و خیلی اذیت شده بودم. ) خدا کنه ایندفعه زیاد اذیت نشم.

و اما سرماخوردگی داره از خونمون میره و حال همگیمون بهتر و رو به بهبودیه. خداروشکر.


 

سلام عزیزم

 

آریامهر خیلی خیلی پسر خوب و آروم و حرف گوش کنیه. 

این روزا خیلی نقاشی میکشه. تا حالا سه تا دفتر نقاشی رو پر نقاشی و خط خطی و آثار هنریش کرده. دایره های خیلی زیبا و منظمی میکشه و لاک حلزون رو هم که استاد کشیدنش شده پسرکم.

 

 


آریامهرعزیزم امروز 1 سال و 9 ماه و 20 روزه که توی آغوشم میگیرمش و

اهورا جونم 26 هفته است که توی دلم جا خوش کرده و منتظر در آغوش کشیدنش هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اسپاترا
20 دی 92 19:42
خدا رو شکر که خوب شدین خیلی مراقب خودت باش خانمی آریا مهر عزیزم رو هم کلی ببوس عزیزم به زودی زود اهورا جون رو هم در آغوش میکشی چیزی دیگه نمونده
مامان سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم ،خیلی مواظبیم ولی این ویروسا نمیدونم از کجا اومدن؟فدات بشم مرسی. بله دیگه زیاد نمونده اهورا رو هم بغل بگیرم.
♥مامان دینا♥
21 دی 92 2:02
مواظب خودت باش عزیز دلم مامانی من با افتخار لینکتون کردم _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان سمیرا
پاسخ
حتما سر میزنم خانمی . مرسی که خبر دادی
میترا
21 دی 92 12:31
سلام انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد وای این ازمایش خیلی سخت هست انشالله زمان زود میگزرد
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم. آره واقعا سخته. واسه آریامهر که حسابی حالم بد شده بود و واسه اهورا خدا کمک کنه
FO6tFG0jYSTNlAhn6rscjRP7DrLTc1w0euvU1I2jKPKLTD_H04Y9QuOu0KKtLBQXjrCYlptUCvVUJUKRL79fzg..
23 دی 92 0:58
سلام عزیزم امیدوارم خدا بهت سلامتی بده اخی عزیزم ...
مامان دانیال- ویانا
24 دی 92 15:51
سلام عزیزم ممنون بهمون سر زدی من قبلنم اومدم وبتون این وب رو واسه دخملم درست کردم و هنوز کسی ازش خبر نداره سوپرایزه خدا پسراتو واست نگه داره
مامان سمیرا
پاسخ
خواهش میکنم خانم. خدا همگیشون رو حفظ کنه انشالله
سمانه‏(خاله ي فريما‏)‏
25 دی 92 0:52
سلام عزيزم ممنونم كه به وب فريما اومدينانشاا... ني نيتون صحيح و سالم به دنيا بياد؛ اكه دوست داشتيد تبادل لينك كنيمموافق بوديد خبر بديد
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی سمانه جون،ایشالله.موافقم عزیزم، لینکتون کردم