آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آریامهر و اهورا

اولین یلدای قند عسلم

1391/9/30 20:01
نویسنده : مامان سمیرا
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل پسرم .

الان که دارم اینا رو برات مینویسم شما و بابایی خوابی و بیرونم داره حسابی برف میاد، خدایا شکرت.

امسال اولین سالیه که یلدا پیش مایی البته پارسال هم بودی هاااااااااا ولی تو دلم بودی و تقریبا 6 ماهه بودی و محکم لگد میزدی بهم . یادش بخیر

امسال یلدا من و شما و بابایی تنهاییم . آخه نمیتونیم بریم شهر خودمون و یلدامون 3 نفری میشه. خونواده ی کوچولوی من دوستتون دارم و یلداتون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

kasra
2 دی 91 12:13
vay dare hasodim mishe be ayamehr eykash yeki ham to bachegi in kararo vas eman mikard eyval be mamanesh
مامان طنین
2 دی 91 18:10
سلام دخترک من درست 15 روز از گل پسر شما بزرگتره . خدا حفظشون کنه هم برای شما هم برای من امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم برای هم . و با اجازتون لینکتون میکنم


خدا همه ی بچه ها رو برای پدر و مادراشون حفظ کنه. باعث افتخاره عزیزم .