آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آریامهر و اهورا

تولد

1392/10/10 23:10
نویسنده : مامان سمیرا
400 بازدید
اشتراک گذاری

92/10/10

امروز تولد زن عموی مهربون آقا آریاست. و ما هم به این بهانه رفتیم خونشون که دور هم باشیم.

صبح کاستر و ژله درست کردم تا با خودمون ببریم خونشون. (آقای همسری خیلی مریض بود و نمیتونست باهامون بیاد.)

آبجیم ساعت 3 اومد خونمون و باهم رفتیم خونه ی جاریم.

شام درست کردیم و بعداز صرف شام سفره پهن کردیم و بقیه ی خوراکی ها رو گذاشتیم اونجا و کادوهامون رو دادیم بهشون.

اینم چندتا عکس از امشب که خیلی بهمون خوش گذشت مثل همیشهمژه

خوراکی ها

اینم خوشکل پسر من که به فشفشه ها خیره شده

فدای چشمات بشم

اینجا بهش گفتم منو نگاه کن عزیزم، ببین چجوری گردنشو بالا آورده و به چ شکلی نگام میکنه.

لباتو بخورم عسلم

تولدت مبارک باشه دوست و جاری خوبمقلب


ساعت10 و نیم شب از خونه جاریم برگشتیم بخاطر شوهری که مریض احوال بود. 

آقای پدر آریامهر گفت که من میرم یه دوش بگیرم و این پسرک ما هم از حمام خوشش میاد ،پشت سرهم میگفت (مام ) و پیراهنشو بالا میکشید و باباشو صدا میکرد که در حمامو براش باز کنه و بره دوش بگیره با باباییشنیشخند.

 

خلاصه که حریفش نشدیم و لباساشو از تنش درآوردیم و فرستادیمش پیش باباش. الانم ساعت 11:30 شبه و مردهای خونه ی من دوتایی درحال دوش گرفتن هستند و من خانم خونه دارم این مطلب رو میذارم.

 

 بیشتر از جانم دوستتون دارم پسرای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نادیا و نلیا
12 دی 92 12:24
مبارک باشه...خوشحالم که خوش گذروندید