آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 24 روز سن داره

آریامهر و اهورا

کاش میدونستم

1392/8/26 13:42
نویسنده : مامان سمیرا
250 بازدید
اشتراک گذاری

کاش میدونستم تا چ حد مادر خوبی بودم

کاش میشد بفهمم آریامهر تا چ حد از من راضیه(من از پسرم خیلی راضیم)

خیلی وقتا نگرانم که خدایاااااا نکنه یه جایی برای بچه ام کم گذاشتم و میتونستم بهتر عمل کنم.

به خودم میگم تا چ حد توی تربیتش موفق بودم؟

چقدر تنبیه و تشویقام روش تاثیر داشته؟

بیشتر نگران میشم وقتی فکر میکنم دارم دوباره مادر میشم.

یعنی من میتونم برای پسرام مادر و دوست و همبازی خوبی باشم؟

خیلی فکرم درگیره که نکنه اهورا دنیا بیاد آریامهرم ضربه بخوره.

مامانم دلگرمم میکنه میگه من هستم ولی

باز نگرانم و فکرم مشغولشونه.

خدایا کمکم کن .......

نماز خوندنتو فدا شم

 

فدات بشم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)