آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

آریامهر و اهورا

پسرم داره روی پای خودش می ایسته و مرد میشه

1391/8/17 10:11
نویسنده : مامان سمیرا
426 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم .

عزیزم دیروز به شما غذا دادم و موقع غذاخوردن کلی باهم بازی کردیم و شما به لباسات غذا دادی و خلاصه که لباساتم سیر کردی ، منم  رفتم که برات لباسهای تمیز بیارم ( ناگفته نماند که آهنگهای نی نی کوچولو رو برات گذاشته بودم که شما خیلی دوسش داری ) وقتی اومدم دیدم رفتی جلوی تلویزیون و بلند شدی و رو پاهات ایستادی ( اگه من و شما تنها نبودیم میگفتم بابایی کمکت کرده ولی بابایی که خونه نبود ) من انقدر ذوق کردم . 10 دقیقه همونجوری داشتی به نی نی تلویزیون و من که قربون صدقه ات میرفتم نگاه میکردی و همونجوری وایساده بودی

 

بعدش کم کم خسته شدی

 

و افتادی زمین . البته خیلی حواسم بهت بود که دردت نگیره و بالاخره نشستی

منم اومدم روبروت

 

و تو هم میخوتستی بیای بغلم

به دلیل ذوق و جنب و جوش زیادی که داشتی موفق به کشیدن عکس وقتی که میخواستی بپری بغلم نشدم

 

بعدش اینکه من ازت دور شدم و شما هم به سرعت روی شکم میخزیدی و میومدی پیشم . بعدشم که رفتی سراغ روروکت

        همه بگین ماشالله گل پسرم چشم نخوره ایشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

dskh
17 آبان 91 8:54
سلاااااااااااااااااااااااااام وای سمیرا پسرت چقدر ناز و شیطونه ماشالا
یسنا
17 آبان 91 8:55
اااااا ببخشید اسمم خارجکی شد
مامان طاها
17 آبان 91 23:19
مامانی مبارکه.پسر کوچولو آفرین.انشاالله دامادیش به ماهم سر بزنید
مامان سبحان جون
18 آبان 91 16:38
ماشالا به ارامهرجون خداقوت مرد کوچک خوشملی
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
19 آبان 91 11:07
هزار ماشاا... به این گل پسر