آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

آریامهر و اهورا

گل پسری

1391/7/30 13:56
نویسنده : مامان سمیرا
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانی ، فدات شم جینگلکم.

ماسالله ماشالله تازگیها خیلی شیطون شدی، از خوشحالی و ذوق بلند بلند جیغ میکشی، همش با روروکت اینور اونور میری و خونه رو به هم میریزی و همه جا اثر انگشتای کوچولوت رو میذاری واسه یادگاری که بله من دستم به همه جا میرسه . از همه مهمتر اینه که باید در اتاق خواب رو ببندم وگرنه یه ثانیه ای میرسی سروقت کتابای بابایی و میخوای پارشون کنی یا بخونیشون عینک. خلاصه اینکه من فدات بشم که انقدر پر جنب و جوش و باهوشی.

سلام عزیزم

وای مامان بمیرم برات تازه یادم افتاد اولین زخم زندگیتم دیروز صبح که از خواب بیدار شدیم دیدم با ناخنات روی دماغت رو زخمی کردی اینم عکسش

سلام عزیزم

دیروز صبح که من بیدار شدم شما هنوز بیدار نشده بودی منم رفتم آشپز خونه که کارام رو بکنم و واسه شما صبحانه درست کنم . اومدم توی اتاق که بهت سر بزنم که با این صحنه مواجه شدم

 

چقدر پسر فهمیده ای دارم من ، اصلا گریه نکردی.

مامان فدات بشه بــــــــــــــــــــــــــــــــوس بـــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باباي مهيار و مهگل
30 مهر 91 14:03
ماشاله به اين پسر خوشگل ايشاله خدا نگهت داره عمو جان با اون خال خوشگلت
مامان سبحان جون
30 مهر 91 18:50
سلام خاله جونی من به سبحان هرچی میدم نمیخوره سوپ بیسکوییت فرنی هیچ کدوم دوست نداره شما چه جوری به اریامهر جون میدی که میخوره چه جوری درست میکنی ممنون اگه منو راهنمایی کنی


عزیزم منم به زور میدم بهش ولی بیسکوییت دوست داره.
روی بیسکوییت های مادر رو آب جوشیده، یه ذره از ولرم گرمتر باشه، میریزی بعدشم با پشت قاشق بیسکوییتا رو له میکنی و همش میزنی، اگه گرم باشه خوب میخوره.
سوپشم فقط جو پخته شده و یه کم جعفری تازه و رشته سوپی با یه کم آب مرغ تازه و یه مقدار هویج و یه نصفه عدد سیب زمینی رو میذاری روی شعله ی ملایم حدود نیم ساعت یا چهل وپنج دقیقه بپزه و آبش خیلی کم شه بعد بهش ابلیموی تازه بزن ، زیاد ترشش نکن و بعدش با گوشت کوب قشنگ بکوبش،از مخلوط کن اینا استفاده نکنی ها ،میگن واسه کودک نباید ازشون استفاده کنی.
راستی بهش شیر موز هم بده ، نصفه موز را با گوشت کوب له کن و حدود 60 میلی لیتر شیر گاو جوشیده ی سرد شده بریز و خوب با قاشق هم بزن و بده بهش ، اصلا شکر نریز.
باهاش بازی کن و بهش غذا بده من موقع غذا خوردن معمولا براش آیینه نگه میدارم ، از ایینه خوشش میاد و باهاش بازی میکنه
مامان سبحان جون
30 مهر 91 20:43
ممنون خانومی من برنج واسه سوپ میریزم شما از اول جو استفاده میکردی واسه بچه سنگین نیست اگه از اول شماهم جو استفده میکردی به منم بگو واسه سبحان درست کنم شاید بخوره


اره عزیزم از اول همون جو رو استفاده میکردم
ستاره زمینی
1 آبان 91 8:36
ماشالا گل پسری تاج سری. پس سوپ جو دوست داری نوش جون