آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آریامهر و اهورا

حمام و جاروبرقی

1391/7/27 19:02
نویسنده : مامان سمیرا
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

آخه پسرم چرا از صدای جاروبرقی میترسی، مگه ترس داره؟به خاطر این ترس شما من باید منتظر بمونم که بابایی بیاد شما رو نگهداره بعد من بتونم جارو بکشم.

مامانی امروز باهم رفتیم حموم ولی تو میترسیدی بری داخل وان19.gif. منم مجبور شدم بابایی رو صدا کنم تا تو رو بگیره و من بتونم بشورمت شکلکهای جالب و متنوع آروین. آخه میدونی چرا میترسیدی؟ چون دو

 هفته

 بود که حموم نرفته بودی.

فدات بشم که بعد از حموم کردن نازتر از همیشه میشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آرشیدا
28 مهر 91 11:12
ماشالله خدا حفظش کنه. ممنون که وب دخترم سر زدید
یکی مثل شما
28 مهر 91 17:08
سلام . چه گل پسر شیطونی دارید . انگار گوله نمک .
گلی خانوم...از کلکسیون
30 مهر 91 8:15
سلام خانومی...

ماشالا ماشالا نمک داره گل پسرت...

منم نی نی دوست میدارم....


سلام گلی جوون مرسی که سرزدی