آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آریامهر و اهورا

آریامهری رفته پیرایشی موهاشو خوشکل کنه

1391/12/10 20:20
نویسنده : مامان سمیرا
302 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قند عسلمو بردم واسه کوتاهی مو برای اولین بار.

مامان فدای موهای خوشگل و خوش رنگش بشه ایشالله.

آقای آرایشگر گفت که بذاریدش رو صندلی تا بشینه ولی هرکاری کردیم روی صندلی ننشست و بغل منو میخواست و منم توی بغلم نگهش داشتم تا موهاشو خوشگل کنن. اصلا گریه نکرد و خیلی پسر خوبی بود مثل همیشه فرشته. بعد از اینکه کار اصلاح موهای شیرین پسرم تموم شد آقای آرایشگر گفت خیلی پسر ماهیه و باتوجه به این که اولین بارش بود موهاشو کوتاه کردین اصلا از قیچی و بقیه وسایل نترسید وتازه کلی هم کیف کرد با شونه ای که دستش بود. خلاصه این که هرکاری کردیم ازمون پول نگرفت و گفت رسم آرایشگاهمونه که واسه بچه هایی که اولین بارشونه موهاشونو کوتاه میکنن پول نمیگیریم.

اینم خوشگل پسر من با موهای مدل آلمانی و تازه کوتاه شده ی خوشگلش


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
20 اسفند 91 16:41
سلام سمیرا خانم. پیشاپیش تبریک می گم. از چه لحاظ چکار کنی خانمی؟ منظورت جشنه ؟ برنامه خاصی داری براش؟
شقایق مامان آرشا
20 اسفند 91 17:44
ای جونم مبارک تاز بودی نازتر شدی
آتیلا جون و مامان شیما
21 اسفند 91 23:32
سلام سمیرا جون
اول از همه تولد دادش کوچیکه تبریک
صدو بیست سال زنده باشه...
ایشاا... تولد اریا جون خوشجیله خودم...
دوم اینکه بابا این پسر رو اینقدر خوش تیپ نکن...
چشم میخوره قبونش بشم...
خاله جون ماه بودی ماه تر شدی...
مبارکت باشه عسیس دلم...
سمیرا جون واسه ی گپ درست حسابی دلم خیلی تنگ شده...
دوستون دارم...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...
...


قربون تو و آتیلا جون خودم بشم . منم خیلی دلم تنگ شده ، خیلی وقته باهم یه گپی نزدیم