آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آریامهر و اهورا

آریامهر و روروک دایی جون

1391/11/16 23:23
نویسنده : مامان سمیرا
1,443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونی ها

آریامهر روروک سنتی میرونه اونم ماله داییشو ، کامیارجونم الان ٦ سالشه ولی مامانم روروکشو نگه داشته بود و الان که آریامهر میخواد راه بیافته روروک رو آوردیم خونه خودمون تا آریامهری حسابی راه بره و بازی کنه.

یادش بخیر اولین بار که روروک رو دادیم دست کامیار خیلی سریع اونو گرفت و تند تند مستقیم رفت ولی بلد نبود باهاش دور بزنه و هرجا گیر میکرد داد میزد و مام باید میرفتیم و روروکش رو تو مسیر مستقیم میذاشتیم. الانم آریامهرم دقیقا اونجوریه و فقط مستقیم میرونه . قربون دست فرمونniniweblog.comگل پسرم که به داییش رفته . عاشششششششق هردوتاییتونم عزیزای من .

سلام عزیزم

(دلم برا داداش کوچولوم خیلی تنگ شدهniniweblog.com) امروز باهاش تلفنی حرف زدم ،بهم میگه سمیر کی میای دلم براتون یه ذره ی ذره ی ذره شده .(قربون شیرین زبونیهات بشم داداش جونم ).

سلام عزیزم

اینم عکس آریامهری با روروک دایی تپلی

 قربون نگاهت

عکس بالایی رو که گرفتم منو ندیده بود برگشت که صدام بزنه نجاتش بدم و روشو که برگردوند منو دید و خندید

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آتيلا جون و مامان شيما
17 بهمن 91 0:46
سميرا جونم يادش بخير از اين درايور قديمي ها...
ياد گذشته ها افتادم از اينها يكي هم تو خونه ي پدري بود...
ماشاا... آريا جون راه افتاده ها !!!!؟
ميتونه قدم برداره!؟


آره یه جورایی میتونه. چند ثانیه هم میتونه تنهایی وایسه. داره راه می افته ولی هنوز دندون نداره
شقایق مامان آرشا
17 بهمن 91 9:10
سلام.ببخشید دیشب یهو رفتم و نتونستم درست تشکر کنم.مرسی از راهنماییتون .پسملی رو ببوسید
مامان سبحان جون
17 بهمن 91 13:49
خاله قربون روروک سواریت بشه ایشالا زود زود دندون دربیاری
شقایق مامان آرشا
18 بهمن 91 14:58
دوس دارم آرشا یه دونه داشته باشه از این روروکها .قشنگههههههه
اتیلا جون و مامان شیما
18 بهمن 91 19:29
سلام عزیزم ی مسابقه وبلاگی درست شده شما هم دعوت شدین ی سر به وبم بزن ... ممنون