آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره

آریامهر و اهورا

تولد هفت ماهگیت مبارک شاپسرم

1391/8/1 21:16
نویسنده : مامان سمیرا
471 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ببخشید امروز انقدر درگیر دکتر رفتن و اینجور کارا بودم به خاطر کم خونی شما که یادم رفت پایان هفت ماهگی و ورودت به هشت ماهگی رو تبریک بگم. وای که چقدر زود میگذره،چشم رو هم بذارم میبینم که باید تولد هفت سالگیتو بگیرم . فدات شم گل پسرم .

                                                                           

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                               

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

همیشه زنده باشی جینگل مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان سبحان جون
2 آبان 91 0:57
ممنون از راهنماییت خاله جونی


خواهش میکنم عزیزم
پیر بابا
3 آبان 91 0:34
سلام دخترم
اتفاقا ما هم اشنویه زندگی می کنیم . انشالله همیشه سلامت باشی بابایی


خیلی ممنون بابابزرگ .
بابای منم هم سن شماست البته شاید یه خرده جوونتر داداشم شش سالشه .
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 10:10
مبااارکت باشه خاله1000ساله بشی امیدوارم هرچه زودتر مشکل کم خونی گل پسرتون بر طرف بشه
نانا و نینی جون
4 آبان 91 13:00
من اهل باکو هستم.
سحر مامان اهورا
7 آبان 91 9:30
70سالگی نه170سالگیشو تبریک بگم ایشالا ببوسسسسسسسسسسسسسسس جیگرمو
رها از کلکسیون
14 آبان 91 15:35
برو به این آدرس عکسای آریامهر رو درست کن www.funnywow.com
سپیده
15 آبان 91 12:15
با سلام. عکس مورد نظر ثبت شد فقط عکس اتلیه ای می بود بهتر بود. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مهناز
16 آبان 91 12:21
آخی چه دایی مهربونی خدا دوتاشونو حفظ کنه
مرضیه مامان امیرحسین
28 اردیبهشت 92 20:16
مبارکت باشه عزیزم موش موشی خدا نگهدارت باشه راستی خانومی من شما رو لینک کردم قبلا ولی منو تو لینکهای شما نیستم منو لینک کن خیلی خوشحال میشم بهم سر بزنی عزیزمممممممم