آریامهرآریامهر، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آریامهر و اهورا

جنسیت نی نی معلوم شده

1392/8/7 22:04
نویسنده : مامان سمیرا
198 بازدید
اشتراک گذاری

این مدت که وبلاگو آپ نکردم حالم خیلی بد بود. ویار شدید داشتم هنوزم دارم ولی شدتش کم شده.

دیشب بهمراه مامانم رفتیم سونوگرافی (6/8/92)

تقریبا بیست دقیقه ای منتظر شدیم و بعد رفتیم اتاق سونو.

رو تخت دراز کشیدم و دکتر اومد و سونورو شروع کرد.

دستاشو نشونم داد(دست راستش روی دهنش بود و دست چپش روی شکمش.)

پاهاشم جمع کرده بود.ستون فقراتشو دیدم و دماغشو دهنشو چشماشو. همه جاشو نشونم داد و گفت که سالمه سالمه.15هفته و 3 روزشه. جنسیتشم پسره.

خدایا بخاطر سلامتیش ممنونم . دلم دختر میخواست.

اسمشو میذاریم اهورا. حالا من دوتا پسر دارم.

آریامهر قند عسلم داداش بزرگتره.،خدایا ممنونم.

سونو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نادیا و نلیا
20 آبان 92 20:11
وااااااااای مبارک باشه خیلی خوبه که پشت هم هستن و جنسیتشونم یکیه واسه خودشون خیلی بهتره....البته خوب اکثر پدر مادرا جفت جنس رو میخوان مثل خودم که عاااشق پسر بودم ...اما خدا هر چی بخواد مهم سلامتیشونه.....الهی که به سلامت به دنیا بیاد و قدمش خیر باشه